Duyurular

  • 2016-2017 Akademik Yılı  Erasmus+ Staj (Yerleştirme) Programı Ek Başvuruları  Açılmıştır.   

    Başvurular Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne (5. Blok No:223) yapılacaktır.

    Son Başvuru tarihi   : 23 Haziran 2017 Saat 17.00

    Detaylı bilgi             : http://erasmus.dogus.edu.tr/tr/staj-hareketliligi/

    e-posta                   :  internationaloffice@dogus.edu.tr

    06.06.2017 tarihinde yayınlandı.
  • 2016-2017 Akademik Yılı  Erasmus+ Staj Hareketliliği Başvuru Sonuçları Açıklandı!

    Başvuru Sonuçları İçin Tıklayınız….

    Listede bilgileri yer alan öğrenciler 2016-2017 Erasmus+ Staj Hareketliliğine katılmaya hak kazanan öğrencilerdir.

    Başvuruda bulunan öğrencilerin %45 Dil Notu ve %55 Ağırlıklı Başarı Notları Ortalaması hesaplanarak Total Başarı Notu’na göre sıralandırılarak liste oluşturulmuştur. Programdan  ikinci kez faydalanacak olan öğrencilerimizin Total Başarı Notlarından -10 puan, üçüncü kez faydalanacak olan öğrencilerin -20 puan düşülerek sıralama yapılmıştır.

    10.05.2017 tarihinde yayınlandı.
  • Değerli Öğrencilerimiz,

    Erasmus+ Staj (Yerleştirme) Programı  2016-2017 Akademik Yılı  Başvuruları  Uzatılmıştır.  

    Başvurular Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne (5. Blok No:223) yapılacaktır.

    Son Başvuru tarihi   : 04 Mayıs 2017 Saat 17.00

    Detaylı bilgi             : http://erasmus.dogus.edu.tr/tr/staj-hareketliligi/

    e-posta                   :  internationaloffice@dogus.edu.tr

    21.04.2017 tarihinde yayınlandı.
  • 2017-2018 Akademik Yılı Güz-Bahar Erasmus+ Başvuru Sonuçları Açıklandı!

    Gitmeye hak kazanan öğrenciler sadece  Asil Liste’de yer alan öğrencilerdir.

    Değerli Öğrencilerimiz,

    Başvuruda bulunan öğrencilerin %50 Dil Notu ve %50 Ağırlıklı Başarı Notları Ortalaması hesaplanarak her bölüm kendi aralarında Total Başarı Notu’na göre sıralandırılarak listeler oluşturulmuştur. Programdan ikinci kere faydalanacak olan öğrencilerimizin Total Başarı Notlarından -10 puan ve 2016-2017 Akademik Yılında Erasmus Programından yararlanmak için hareketliliğe başvuruda bulunan, ancak feragat süresi dolduktan sonra mücbir bir sebep göstermeden hareketliliğe katılmaktan vazgeçmiş olan öğrencilerimizin Total Başarı Notlarından -30 puan düşülerek sıralandırılmıştır.

    2017 -2018 Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği’ne ait hibe ve kontenjanların Türk Ulusal Ajansı tarafından Ağustos ayı içerisinde Üniversitemize tahsis edilmesinden sonra, asil listede yer alan öğrencilerin Ulusal Ajans’tan yeterli hibe gelmemesi durumunda kontenjan içinde değerlendirilememe ihtimalini de göz önünde bulundurarak, haklarından feragat etmeleri gerekebileceğini bildiren bir taahütname alınacaktır.

    Başvurusu kabul edilen adaylardan hakkından feragat edenler olması halinde ekte tarafınıza sunulmuş olan yedek listede yer alan adaylar içerisinden, vazgeçen aday ile  aynı fakülte ve bölümde öğrenim gören adaya yer verilecektir.  İlgili bölümden gidecek program öğrencisi olmaması durumunda yedek listedeki puan sıralamasına göre gidecek öğrenci seçilecektir. Yedek listede yer alan öğrencilerin mağdur olmaması için asil listedeki öğrencilerden 10 gün içerisinde programdan faydalanıp, faydalanmayacakları hususunu ofisimize bildirmeleri istenecektir. Belirlenen süre zarfında haklarından feragat etmeyip, yedek listede yer alan öğrencilerin mağdur olmasına neden olan öğrencilerin mücbir bir sebep göstermedikleri takdirde bir sonraki Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği başvurularında toplam başarı notundan -30 puan düşülecektir.

    Başvurusu kabul edilen adayların talep ettikleri üniversiteler tarafından başvurularının kabul edilmemesi, kontenjanlarının dolmuş olması veya başvuru tarihlerinin geçmiş olması halinde, öğrenciden anlaşmamız bulunan başka bir üniversiteyi tercih etmesi istenecek, seçim yapılmaması durumunda ise, başvurusu iptal edilecektir.

    Sonuç Listeleri

    Asil Liste: 2017-2018 Akademik Yılı Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği Güz ve Bahar Dönemi- ASİL LİSTE

    Yedek Liste: 2017-2018 Akademik Yılı Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği Güz ve Bahar Dönemi-YEDEK LİSTE

    10.04.2017 tarihinde yayınlandı.
  • DUYURU

    Erasmus+ Staj (Yerleştirme) Programı  2016-2017 Akademik Yılı  Başvuruları  23 Mart 2017 Tarihinde Başlayacaktır.

    Başvurular Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne (5. Blok No:223) yapılacaktır.

    Son Başvuru tarihi   : 21 Nisan 2017 Saat 17.00

    Detaylı bilgi             : http://erasmus.dogus.edu.tr/tr/staj-hareketliligi/

    e-posta                     :  internationaloffice@dogus.edu.tr

    ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ

    17.03.2017 tarihinde yayınlandı.
  • 2016-2017 Akademik Yılı Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvuru Sonuçları

    25.10.2016  tarihinde üniversitemiz Uluslararası İlişkiler Web Sayfasında 2016-2017 Erasmus+ Personel Hareketliliği başvuru ilanı yayınlanmış olup Eğitim Alma için başvuru süresi 19.12.2016 tarihi saat 17.00’da, Ders Verme başvuru süresi 16.01.2017 tarihi saat 17.00’da  sona ermiştir.

    2016-2017 Akademik Yılı Erasmus+ Personel Hareketliliği programına 8 aday Eğitim Verme Hareketliliği için 8 aday ise Eğitim Alma Hareketliliği için başvurmuştur.

    SEÇİLME KRİTERLERİ:

    Erasmus+ Ana Eylem 1: Bireylerin Öğrenme Hareketliliği, Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği, 2016 Dönemi, Yükseköğretim Kurumları için El Kitabı (sayfa 28-36) personel hareketliliği ile ilgili tüm seçime ilişkin temel ilkeler dikkate alınmıştır. Bunun yanı sıra, Rektörlükçe Kayıt altına alınan seçim kriterlerine göre sonuçlandırılması için Erasmus Hareketliliği Komisyonu önceki yıllarda da kullanılan puanlama sisteminden de yararlanarak değerlendirmeler yapmıştır.

    Değerlendirmede kullanılmış olan puanlama sistemi aşağıdaki gibidir;

           a)   Daha önce faydalanmamış (35 puan) personele öncelik verilmeli    

            b)Daha önce faydalanmamış bölüm/birimlere (15 puan) öncelik verilmeli    

           c)Daha önce gidilmemiş ülke (15 puan) öncelik verilmeli  

          d) Daha önce gidilmemiş kurumlara (35 puan) öncelik verilmeli

    Adaylar bu kriterlere göre puanlandırıldığında eşit puanlar ortaya çıkmakta ve sıralama için ek kriter ihtiyacı doğmaktadır. Bu durumda, daha önce Erasmus Ders Verme veya Ders Alma Hareketliliklerinden yararlanmış olup olmadıklarına,yararlandılarsa kaç kere yararlandıklarına bakılmış ayrıca fakülte bazında katılım sayıları da göz önüne alındığında katılım sayısı az olan fakültelere öncelik tanınmıştır. Daha önceki yıllarda  Erasmus Ders Verme veya Eğitim Alma Hareketliliklerinden yararlanan personellerimize – 10 puan uygulanmıştır.

    Erasmus Hareketliliği Komisyonu Erasmus+ Ders Verme Hareketliliğine başvuru yapan 8 adaydan 7 adayın  Erasmus Personel Eğitim Alma Hareketliliği için başvuran 8 adaydan 4 adayın ilgili programa katılmalarını uygun bulunmuştur.

    2016-2017 Akademik Yılı Erasmus+ Ders Verme Hareketliliği İçin Tıklayınız..

    2016-2017 Akademik Yılı Erasmus+ Eğitim Alma Hareketliliği İçin Tıklayınız..

    HAREKETLİLİĞE BAŞLAMADAN EVVEL ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİNE TESLİM EDİLECEK BELGELER :

    • Eğitim Alma ve Ders Verme Hareketliliği Sözleşmesi ( Vizenizi aldıktan sonra   hibe sözleşmenizi 2 nüsha olarak ofiste imzalayacaksınız. Hal hazırda vizesi olanların ise Hareketliliğe başlamadan 15 gün once evraklarını ofise teslim etmeleri gerekmektedir.)  
    •  Pasaportun Vizeli sayfa fotokopisi
    • Seyahat biletine ilişkin fatura

    HAREKETLİLİKTEN DÖNÜLDÜĞÜNDE ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİNE TESLİM EDİLECEK BELGELER:

    1. Gidilen kurumdan alınmış olan Katılım Sertifikası (Hareketliliğinizin başlangıç ve bitiş tarihlerini içeren imzalı mühürlü bir belge, en az 8 saat ders vermek ve eğitim almak gerekmektedir.)

    2. Başvuru sırasında teslim edilen Teaching/Training Agreement’lerin orjinal ıslak imzalı hali

    3. Online Rapor Formu

    4. Seyahate ait belgeler:

    • Kullanılan bilet/biletlerin orijinali (Giderken uçuşun ön rezervasyon bilgisi sunulmuşsa, dönüşte biletin faturası ibraz edilmeli.)
    • Uçuş kartlarının orijinalleri
    13.02.2017 tarihinde yayınlandı.
  • DUYURU

    2016-2017 Akademik Yılı Güz Döneminde Mezun olacak olan öğrencilerimiz için Erasmus+ Staj (Yerleştirme) Programı  2016-2017 Akademik Yılı Bahar Dönemi Başvuruları Başlamıştır.

    Başvurular Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne (5. Blok No:223) yapılacaktır.

    Son Başvuru tarihi   : 30 Ocak  2017 Saat 17.00

    Detaylı bilgi             : http://erasmus.dogus.edu.tr/tr/staj-hareketliligi/

    E-posta                     :  internationaloffice@dogus.edu.tr

    ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ

    05.01.2017 tarihinde yayınlandı.
  • 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvurularımız başlamıştır.

    Son başvuru tarihi 25.11.2016′dir. Bu tarihe kadar hareketlilikten faydalanmak isteyen personelimizin aşağıdaki belgeleri Uluslararası İlişkiler Ofisine teslim etmeleri rica olunur.

    Erasmus+ Personel Hareketliliğine Başvuruda Bulunmak İçin Uluslararası İlişkiler Ofisine Teslim Edilmesi Gereken Belgeler;

    • Başvuru Formu
    • Erasmus+ Staff Mobility Agreement-Teaching veya Erasmus+  Staff Mobility Agreement-Training belgesi
    • Karşı Kurumdan alınmış Davet/Kabul Mektubu

    Başvuru formu ve diğer gerekli evraklara buradan ulaşabilirsiniz:

    http://erasmus.dogus.edu.tr/tr/personel-hareketliligi/giden-personel/

     

    25.10.2016 tarihinde yayınlandı.
  • 2015-2016 Akademik Yılı  Erasmus+ Staj Hareketliliği Başvuru Sonuçları Açıklandı!

    Başvuru Sonuçları İçin Tıklayınız….

     Listede bilgileri yer alan öğrenciler 2015-2016 Erasmus+ Staj Hareketliliğine katılmaya hak kazanan öğrencilerdir. 

    09.05.2016 tarihinde yayınlandı.
  • 2016-2017 Akademik Yılı Güz-Bahar Erasmus+ Başvuru Sonuçları Açıklandı!

    Gitmeye hak kazanan öğrenciler sadece Asil Liste’de yer alan öğrencilerdir.

    Değerli Öğrenciler,

    Başvuruda bulunan öğrencilerin %50 Dil Notu ve %50 Ağırlıklı Başarı Notları Ortalaması hesaplanarak her bölüm kendi aralarında Total Başarı Notu’na göre sıralandırılarak seçim yapılmıştır. Programdan ikinci kere faydalanacak olan  öğrencilerimizin Total Başarı Notlarından 10 puan, üçüncü kere faydalanacak olan öğrencilerimizin Total Başarı Notlarından 20 puan  düşülmüştür.

    2016 -2017 Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği’na ait hibe ve kontenjanların Türk Ulusal Ajansı tarafından Ağustos ayı içerisinde Üniversitemize tahsis edilmesinden sonra, asil listede yer alan öğrencilerin kontenjan dahilinde değerlendirilememe ihtimalini de göz önünde bulundurarak, kendilerine açıklanan kontenjanlar neticesinde yaşanabilecek aksaklıklar nedeniyle haklarından feragat etmeleri gerekebileceğini bildiren bir taahütname alınacaktır.

    Başvurusu kabul edilen adaylardan hakkından feragat edenler olması halinde  yedek listede yer alan adaylar içerisinden, vazgeçen aday ile  aynı fakülte ve bölümde öğrenim gören adaya yer verilecektir.  İlgili bölümden gidecek program ikincisi olmadığı durumda ise, yedek listedeki puan sıralamasına göre gidecek öğrenci seçilecektir. Yedek listede yer alan öğrencilerin mağdur olmaması adına asil listedeki öğrencilerden 10 gün içerisinde programdan faydalanıp, faydalanmayacakları hususunu ofisimize bildirmeleri istenecektir. Belirlenen süre zarfında haklarından feragat etmeyip, yedek listede yer alan öğrencilerin mağdur olmasına neden olan öğrencilerin mücbir bir sebep göstermedikleri takdirde bir sonraki Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği başvurularında total başarı notundan 30 puan düşülecektir. 

    Başvurusu kabul edilen adayların talep ettikleri üniversiteler tarafından başvurularının kabul edilmemesi ve başvuru tarihlerinin geçmiş olması halinde, öğrencinin bölümü için anlaşmamız bulunan başka bir üniversite tercih etmesi istenecek, seçim yapılmaması durumunda ise, başvurusu iptal edilecektir.

    Sonuç Listeleri

    Asil Liste: 2016-2017 Akademik Yılı Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği Güz ve Bahar Dönemi- ASİL LİSTE

    Yedek Liste: 2016-2017 Akademik Yılı Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği Güz ve Bahar Dönemi-YEDEK LİSTE

    27.04.2016 tarihinde yayınlandı.