Başvurular Nasıl Yapılır?

Başvurmak isteyen öğrenciler aşağıdaki belgelerle birlikte intstud@dogus.edu.tr adresine e-posta yollamaları gerekmektedir.

İngilizce Yeterliliğini Kanıtlayan Belge (min. B1)

CV

​Motivasyon Mektubu

Hareketlilik Öncesi Dönem

Öğrenci aşağıdaki belgeleri hazırlamalı ve Uluslararası İlişkiler Ofisine sunmalıdır.

Staj Hareketliliği için Öğrenim Anlaşması (LA):

Geniş Kapsamlı Seyahat Sağlık Sigortası: Sigorta kaza ve mesuliyet kapsamlarını da içermelidir. “Seyahat Sağlık Sigortası” ile karıştırılmamalıdır.

Pasaportun kimlik bilgisi içeren sayfaları

​1 adet vesikalık fotoğraf

Hareketlilik Sırasında

Bütün uluslararası öğrencilerin Türkiye’ye geldikten sonra en geç bir ay içinde İkamet İzni Belgesi’ne başvurmaları gereklidir. Lütfen belgeyi edinmenin tamamen öğrenci sorumluluğunda olduğunu unutmayın. Uluslararası İlişkiler Ofisi öğrencilere bu süreçte danışmanlık verecektir. İkamet izni başvurusu’nun ilk adımı online randevu almaktır. Online randevu, öğrenci tarafından https://e-ikamet.goc.gov.tr/ adresine yapılmalıdır.

İkamet İzni Belgesi için gereken belgeler şunlardır:

Online Randevu Çıktısı

Sağlık Sigortası Provizyon Belgesi

4 adet vesikalık fotoğrafPasaport

Pasaportta başvuranın resmi olan sayfa, son giriş mührü olan sayfa, geçerlilik ve son kullanma tarihini gösteren sayfa ve Türkiye vizesinin bulunduğu sayfanın fotokopileri

Öğrenci Vizesi (e-vize varsa e-vize kopyası)

Konaklama belgeleri (Türkçe – kira sözleşmesi)

​İkamet İzni Belgesi ücreti: Vergi Dairesine ödeme yaptıktan sonra çift makbuz istemeyi unutmayın.​

Hareketlilik Sonrası Dönem

Hareketliliğin tamamlanması için aşağıdaki belgelerin Doğuş Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Ofisine teslim edilmesi gereklidir:

Misafir olunan kurum tarafından imzalanmış ve mühürlenmiş LA – Hareketlilik Sonrası kısmı

Katılım Sertifikası